Een nieuw avontuur!

26 november 2023 - Enschede, Nederland

In 2008 maakte Tim en ik een bijzondere reis.
Een jaar na ons trouwen reden we een prachtige route met een camper door West-Canada.
Het reizen met een camper was al zo'n avontuur en het land Canada was zo mooi!
Een reisblog hadden we niet, maar ik schreef elke dag onze avonturen op en bewaarde dat in een mooi boekje.

IMG_1233

IMG_1232

IMG_0021i00751

De laatste zin van ons reisverslag toen was: Toch weten we allebei diep van binnen zeker: ooit, ooit komen we hier terug....!

De afgelopen jaren hebben we nog vaak aan deze reis gedacht. Wat zou het mooi zijn om deze reis ooit met ons gezin samen te maken. De kinderen werden groter en ook samen als gezin konden we zo genieten van op reis zijn!
Twee jaar geleden informeerden we al eens voor een reis naar Canada, maar alles was nog wat onzeker door de nasleep van corona.
Begin dit jaar kwam het weer ter sprake en zijn we verder gaan zoeken naar de mogelijkheden.
We namen contact op met Tioga Tours, omdat hun reisadviezen ons 15 jaar geleden zo goed bevielen.
Zij zochten voor ons naar vliegtickets en camperhuur en omdat we volgend jaar laat zomervakantie hebben en nu al vroeg boeken, kwamen ze met een mooie prijs. Een klein voorbeeld, maar twee weken eerder vertrekken of net een andere vliegreis kan zomaar een paar honderd euro per persoon verschillen.

Gister bezochten we de infodag van Tioga tours voor verdere informatie en om samen nog eens te kijken naar de route die we van plan zijn te gaan rijden.

IMG_1219IMG_1213
En nu is het zover: we hebben onze reis naar Canada geboekt!!!

In augustus 2024 gaan we bijna 4 weken lang met een camper rondreizen door West-Canada!

De infodag van gister maakte dat de kinderen nu ook een goed beeld hebben van wat ze te wachten staat. Ze mochten even kijken in de camper die daar staat en we luisterde naar de verhalen van een man die nu al 20 jaar in Canada woont.
De verhalen van gister, ons reisverhaal van toen en alle foto's die we samen terugkijken, maken dat we allevijf enorm uitkijken naar die nieuwe avontuur.

Als het zover is, nemen we jullie weer mee op reis in onze blog!

IMG_1216IMG_1218

IMG_1215

1. Danielle:
    28 november 2023
    wiehoeeee! wat een mooi vooruitzicht! :-)